Monday, August 10, 2009

Vrouedag




Vrouedag is definitief 'n baie ongelukkige dag vir ons ou gesinnetjie. Steven het sy hand baie lelik verbrand - 2de graadse brandwonde aan sy hand en 1e graad op sy arm.




Dit kon baie erger gewees het as die kinders naby hom was waar hy besig was op die boot. Dit is die tweede keer dat die noodlot Cherise genadig is. Cherise het voor op die boot gesit en ek en Jean-Marie langs die boot - dankie tog ek het Jean-Marie vas gehou en nie op die boot getel nie.
Dit is vir my baie erg om my man so in pyn te sien en hom te moet help met als. Dit is ook definitief baie moeilik vir hom om te aanvaar ek moet hom rondry en als vir hom sny voor hy kan eet. LOL! Die kinders verstaan nie aldag so lekker dat pappa baie seer het en hulle nie kan optel nie. Hopelik genees die wonde baie vinnig.

No comments: